Skript #3 – Drop z kamienia

Tak, wiem, drop z kamienia to domena EasyHC i nie powinienem tego promować, jednak dobrze wykonany drop z kamienia może być naprawdę ciekawym dodatkiem do domyślnej gry. Można w ten sposób dorobić całą gamę ciekawych rzeczy, jednak tu obejmiemy prosty system skamielin.

Zacznijmy od podstaw. Będzie nam potrzebne on break, które za niedługo omówimy, losowość i wyjaśniające się samo stop.

Nie będzie nam potrzebna żadna zmienna, a więc możemy przejść do kodu.

I to tyle… do widzenia… a nie, czekaj, tylko jedna kość? No halo.

Przede wszystkim warto omówić siostrzane on mine. Jest to to samo, co on break, tylko nie aktywuje się, jeśli ze zniszczonego bloku nic nie wypadło. Ponadto jeśli nie chcemy, żeby jednocześnie wypadało więcej przedmiotów, można wykorzystać wcześniej wspomniane stop. chance of 10% ustala, że na wypadnięcie kości z kamienia jest 10%.

Dodałem trochę dropów. Być może węgiel i wysuszony wodorost jest nie na miejscu, ale szansa jest niska, a do tego jakkolwiek pasują do tego, co robimy.

Tuuutaj natomiast jest drop złotych jabłek z rud złota. Mało realistyczne, no ale kto by się przejmował – to tylko lekcja Skripta. Warto jest też wypisać wszystkie dropy pod komendą, co jest dzisiejszym zadaniem. Powodzenia!

(nie bój się napisać, jeśli popełniłem gdzieś błąd – postaram się go bardzo szybko naprawić, też jestem człowiekiem i pisałem ten artykuł z bardzo małym zapasem czasowym)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *